ANTYTERRORYSTYCZNE_SLUPKI
ANTYTERRORYSTYCZNE_SLUPKI
ANTYTERRORYSTYCZNE_SLUPKI
ANTYTERRORYSTYCZNE_SLUPKI

Słupki antyterrorystyczne Testing Crash są zaprojektowane tak, aby wytrzymać uderzenia określonych typów pojazdów poruszających się z określoną prędkością. Głównymi standardowymi pojazdami testowymi są samochody osobowe, pickupy lub furgonetki, a także ciężkie samochody ciężarowe. Dzięki systemowi oceny wypadków łatwiej wybrać słupki zabezpieczające i zastosować je do określonej sytuacji lub miejsca. Zawsze zaleca się aby montowane słupki posiadały certyfikat oceny wypadku wraz z udokumentowanymi wynikami testów

      

IWA 14.1 jest międzynarodowym standardem dla porozumień dotyczących testów zderzeniowych w kontekście zwalczania terroryzmu, w skład których wchodzą PAS 68, ASTM 2656 i Porozumienie Robocze CEN.
Dlatego, niezależnie od tego, gdzie się Państwo znajdują i gdzie chcecie stworzyć bezpieczną i piękną przestrzeń, porozumienie robocze IWA standaryzuje wszystkie umowy i modele testów zderzeniowych w kontekście zwalczania terroryzmu i łączy je w całość, dzięki czemu testowanie i specyfikowanie wyrobów staje się łatwiejsze i bardziej przejrzyste dla wszystkich specyfikatorów.

IWA 14.2 zawiera wskazówki dotyczące doboru, montażu i użytkowania barier zabezpieczających przed pojazdami (VSB) oraz opisuje proces tworzenia wymagań eksploatacyjnych (OR). IWA 14.2 zawiera także wskazówki dotyczące projektowania metod oceny skuteczności VSB.

 

PAS 170 określa standard testów dla pojazdów do 2,5 tony poruszających się z prędkością 10 lub 20 mph. Jest on niższy niż dyktują przepisy opracowane w celu przeciwdziałania atakom terrorystycznym z wykorzystaniem pojazdu.
W przeciwieństwie do poprzednich rozwiązań zapobiegających wtargnięciom, nowe wyroby testowane i certyfikowane wg PAS170 po raz pierwszy dają przedsiębiorstwom i władzom lokalnym gwarancję i dowód skuteczności.

PAS 68:2013. IWA14-1:2013. ASTM F SC M M FS N1G N1G PU N N N N2A.

 

Aktualności