ANTYTERRORYSTYCZNE_SLUPKI
ANTYTERRORYSTYCZNE_SLUPKI
ANTYTERRORYSTYCZNE_SLUPKI
ANTYTERRORYSTYCZNE_SLUPKI

 


W ciągu ostatnich 15 lat standardy testowania przeciwdziałania wrogim pojazdom HVM uległy zmianie z zaledwie jednego na kilka przyjętych na całym świecie.

Poniższa tabela pokazuje porównania między normami USA a międzynarodowymi standardami testowymi. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z zespołem HERZ SYSTEM

 

Brytyjskie normy IWA14.1, PAS 68 i USA ASTM2656 używają podobnej gamy pojazdów i prędkości do testowania, a zatem zapewniają podobne energie wyrażone w kilodżulach.

Poniższa tabela pokazuje różnice między normami wynikające z masy pojazdów używanych na lokalnym rynku. PAS 68 przekształcił się w obecną IWA14.1, a ASTM wyrósł z oryginalnego amerykańskiego standardu oceny antyterrorystycznej K.

Norma antyterrorystyczna ASTM F2656

Norma antyterrorystyczna ASTM F2656

 


Norma antyterrorystyczna PAS68

Norma antyterrorystyczna PAS68

 


Norma antyterrorystyczna IWA14

Norma antyterrorystyczna IWA14

 

 

Penetracja pojazdu

Klasyfikacja pojazdu

Co wyróżnia normę PAS170

Wydany w 2017 r. Przez British Standards Institution, PAS 170 to standard do testowania słupków zaprojektowanych w celu ochrony przed zagrożeniem związanym z przestępczością i przypadkowymi uderzeniami. PAS 170 ma na celu zapewnienie szybkiego i niedrogiego sposobu testowania blokad z uderzeniami o niskiej prędkości pojazu o masie 2500 kg. PAS 170 nie obejmuje testowania blokerów, donic ani mebli ulicznych.

Celem standardu PAS 170 nie jest zastąpienie istniejących pełnowymiarowych standardów testów zderzeniowych pojazdów (PAS 68, IWA 14 i ASTM), ale zamiast tego zapewnienie miejscom takim jak parkingi, szkoły i sklepy detaliczne określonego poziomu bezpieczeństwa testowanego na uderzenie. Są to miejsca, na których może występować zagrożenie ze strony przestępców lub przypadkowe zderzenie z pojazdami osobowymi z niską prędkością.

Aktualności